יום ראשון, 31 במרץ 2013

חודש 2 שבוע ג יום ראשון; יומן הפקת "יומני שי-פרעה-הנחיתה בכוכב ארץ"; אחותי הגדולה, הבתימיבתימי, יוד הזכר




  "צניעות-זה מה שאתה צריך ללמוד" אומר לי הרוצח הג"ינג'י בעודו מחלץ אותי בגלגל הפוך מפונצ'ר מתנוחת הקשת אליה נקלעתי בהדרגתיות מספיק כדי לשכוח איך הגעתי ואיך אני יוצא ממנה, לעמידה. פשששששששששששש הללויה. "הידיים שלך עדין חלשות אך הן יתחזקו". הידים? דווקא להן נטפלת, יש לנו את הרגלים והחיבור לקרקע לפני שיתלוננו מסביבי שאני מחבק חזק מדי. ואולי הוא רומז, שמשימתי, לשרוד את השיעור כך שאוכל, במקלדת הראשונה שתזדמן לי,להקליד את פס הטקסט במוח
אל תכנס לזה אני כותב לעצמי
יש לדווח על: גרוסמן המאניאק כמובן, שאחותי הגדולה הביעה עניין, ההכנות לביקורו של מלח בינל, אגרות פנייה לפייס, שיפורים בבלוגר, תנועה רביעית, הערות של תמתמ על הטקסט של פרק א, הירח שמסרב לעלות מעל דיזינגוף סנטר (אז אולי בכלל נצלם אסטרואיד שעובר בשמיים)



עוד אדוש גם בחלל הזה עוד אך ברשימה יש עוד:
העבודה במיזם החדש של בתימיבתימי, תנועה 4, הסאטצאנג של הרון פארוקי במוזיאון תל אביב,



פגישת עבודה ראשונה עם יוד הזכר, ופירוט מדוקדק לאן הלכה נשיפת נשימת ההפנמה של ההמצאה הישראלית=> אחרי החגים.

כצפוי, שהרי בגלל זה חמקתי מ"תהיי לי לסכין" למשל אני לא יכול להתנתק מהאשה והבשורה. בחצי הספר, עדין לא ברור מי הכלב בחמישייה הסודית אבל מערכת יחסי אילן/אברם מתפתחת לכיוון קינקי משהו כשל גרוסמן/אלדר, יצחק מהפייסבוק/אלהרר

המילים שלו מגלגלות אותי בין החדרים בצור הדסה, בחוצה ישראל, בגוף צעיר מתבלה, בזיכרון מתגבש לאחיזה מנחמת במציאות שמחוץ למיטה
אברם מפסיק לכתוב לאחר הנפילה, אורה, כותבת בארון (שם אחר לכותבת יומני הטיולים המשפחתיים, נימה סטייל) יוצאת ממנו כאמצעי השהיית הבשורה ואני
הגיע הזמן לפגישה עם גרגר, אני אמשוך ללאקאן והוא יביא אותה מאיפשהו לאנשהוא
יום הולדת חמש לצימר, מעבדת הסאונד השכונתית שנפתחה כשנפער החור ומשכה, יותר מכל מקום אחר בתל אביב את תמתמ ואותי. ארובת עישון ידידותית לסביבה של שני יוצרים רון קציר וגיא דוביוס (קישור לוימאו שלעיתים לא נפתח ישירות
http://vimeo.com/14873046



אי של הקשבה לתנאי הסביבה ללא התפשרות על השאיפה לניקיון הצליל

sudden infant

מוג'האדין 


שאר הלהקות שהופיעו
עדין קשות להשגה (כללי ולי) בצינור . אני מביט על הקהל. הרוב מהשבט הלבן. יכלו להיות הבנים של אורה-אילן-אברם (בספר, אדם,, האח הגדול שנמצא בדרום אמריקה עם אילן-האב הוא המוסיקאי, אך יש קטע מרגש שבו עופר, בהתקף חריג של יציאה מאיפוק מרביץ, בעידודה של אורה, סולו תופים). פחות רואה אותם כמנגנים על הבמה. אולי בכוכב נולד
אולי גם כאן טמון מפתח מדוע שחציתי לדור 2 הוחלף גרוסמן כמדריך לחיים בקייטנה לעברית  על ידי שבתאי\לאור\ברוך\ויזלטיר\משעול תחת פנס לוין
תנועה מספר 4:שמה יהיה לעתה חולץ פקקים ממצולת שדה הראיה. פירוט-פרק הבא, לפני סוף החגים. ייעדתי משימה- כשהבית ספר יפתח שוב, להגיע שבארגז כלי הוראות הפעלה לחצי מ"עננים ורוח" (תנועות 1-4)





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה