יום ראשון, 31 במרץ 2013

חודש 2 שבוע 2 יום 2; יומן הפקה;יפתחיעלדניאלמעיינשוגי, אילנה,יצחק מהפייסוש





"...מה זה העיכאס הזה שאתה כותב שיוצאת לנו הנשימה עד שבכלל מגיעים לדף הזה. מספיק הרעלת את האווירה עם ענני העירוניות התל אביבית. צא   בחוץ! טייל בארז ישראל ובמקום לספר לנו על ייסוריך דווח חדשות מגזרת ההפקה ולא מחזורי מלחמות פנימיות"
עם רוח שכזאת איזנתי את עצמי למצב של קרוב למקלדת, תגובות לביוד1 לחמם את האצבעות והסתערות: מה יש להגיד, מה יש לספר, מה יש לעדכן
איפה אני-צריף בחוות יפתחיעלדניאלמעיינשוגי   בתלמי אטינגר שבנגב הצפוני, משקיף על מטע הזיתים ועל ערמות שחת, בעל מדושן עונג שנקצר רק אתמול, תערובת ריחנית של דגנים עם גרגריהם ופירותיהם.
מה עשיתי- רכבתי על סנדי הבלונדה שלא הפסיקה לרצות לאכול, תוחבת ראשה לכל ירוק מזדמן. אח"כ עליתי על  קוסאי (במלעיל  ) סוסה החתיך של אילנה שממנו משקיפים על גבעות הנגב הצפוני בחזה פתוח. הצטלמתי רק עם סנדי כי היא בלונדה ולא רציתי שהיא תיעלב אבל קלטתי שלקוסאי יש נשמה של סלבריטאי אמיתי, חובב מצלמות. כשהייתי איתו הוא עשה מהלך יחצ"ני, לחלוטין מנוגד לאופיו, הצניע עצמו, סומך על חושיו שהוא יזכה בתואר  מוביל דבוקת חבורת ארז. בדרכו לצמרת עקף קוסאי את  את ניקו בעל היחוס, וצ'יף העיוור (מצויין לדהרה בסולם הרייטנג פחות למיתוג)

סער ידידי הסוס-הרוזבאד של הפוסט


מסתבר שללייק יש קישור היסטורי לענף הסוסים כצורת החזקת המושכות הנכונה שאותה ניסו ללמדני בהצלחה חלקית בינתיים. הוראות הפעל הגם לזה בקרוב
  
ואני עושה לייק לחברי מהפייסבוק יצחק על תרגום השיר ייפוי כוח של עזרא פאונד כי אלו המילים שנזקקתי . לא מוצא את הקישור למקור.

הקריאה ב"אשה בורחת מבשורה" טעונה בכל זווית אפשרית. עלי לזקק משם את אברם והחלמתו החלקית במהלך הטיול, את  התנועה בתוך הנוף כמסע, תזוזה טרופה לא רצונית ולנפות את השאר: את החרדה, המועקה והקנוניות הזעירות במשפחה. ולבער כל שמץ מיופי שפה שלו עליה גדלתי ואסור לי לחזור לשם.

ולשנן את תנועה 2: קפיצה מהZepeliN\ירח לבטן כדור הארץ. כתף ימין  ורגל ימין פנימית למרכז המעגל (פ"מ). רגל ימין-הפנימית למרכז המעגל-נשלחת אחורה. בתנוחה הזאת מתרחש סבוב כיוון ההליכה. מרכז הכובד עובר מרגל שמאל –החיצונית למרכז המעגל (ח"מ)  -לרגל ימין, הרגל הפנימית שנשלחה לאחור. גלילי אצבעות רגל ימין משתחררים ומסתובבים על ציר העקב לכיוון האגן. מרכז הכובד חוזר  מרגל ימין לשמאל  ומאפשר לגלילי אצבעות רגל ימין להסתובב על עקב ימין לכיוון התנועה החדש. משקל הכובד עובר במלואו לרגל ימין מאפשר לרגל שמאל לנוע צעד אחד קדימה ולידיים, כתף ימין פונה לפנים המעגל, לתפוס את הירח. רגל ימין, כעת משוחררת, נשלחת אחורה, חוצה מפנים המעגל את רגל שמאל ומתייצבת על שפת המעגל. מרכז כובד עובר מימין לשמאל, האגן, הפנים והכתפיים מול מרכז העגול, מאפשר לגלילי אצבעות רגל ימין לסוב על העקב. משקל עובר לשמאל, מאפשר לימין לתקן עצמה קלות ולכף הרגל לסוב על שפת המעגל לכיוון התנועה. המשקל עובר במלואו לימין, מאפשר לרגל ימין לבעוט, להמשיך לצעוד או לנוע לתנועה נוספת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה