יום שישי, 31 במאי 2013

שמאל; בלוג מקביל יומני שי-פרעה; גוף שלישי נסתר

אם הוא היה אנושי הוא היה מהאטיים והמדויקים. מבין הצוות הנועז: הרקדנית, גושיער, תRד הוא, עד השלת רקמת גופו והשמשתה כמצנח, הפחות דרמטי בחיצוניותו. צורתו תואמת לאופיו הסביל ולשימושו כנתב, נשא  ומחסנית לשבב  מידע שאמורה להינעץ בתוך החטוף בדיזנגוף סנטר בסוף המשימה. לו רק בגלל הלימות תכונתיו לצורתו,אפשר להגיד עליו שהוא יפה, גם אלו שממש ממש שונאים סרגלים. אבל הוא לא סרגל רגיל. קודם כל הוא קטן מהסרגלים האנושים המקובלים, רק חמשה סנטימטרים אורכו, גובהו כשני מילימטרים ורוחבו כשני סנטימטרים.  לתRד יש ידית  ותעלה (חלק המוגבה מעט וחלק הנשאר צמוד למשטח חלק דמיוני ) שבסרגלים האנושיים הקצת יותר משוכללים נועדו להקל בהרמה ממישור הדף  ולמנוע מנוזל הדיו לסוגיו להמרח על הנייר. בגלל אותו חלק מוגבה תRד יכול להחשב כפרמידה תלת מימדית מזוית ראיה מסוימת, אך הוא מעוינון-פאון תלת מימדי בן שש פאות. מכל זוג פאות נשלחת זרוע,סך הכל שלוש זרועות, התופסות כדור המשמש בתחילת הפעולה בקניון כמשקולת  לגוף הסרגל ולרקמה המושלת, ובסיום הקרב-אמצעי תקשורת דו כיווני.  
תRד הוא גבור כמו דני שלא בוכה אף פעם ומדויק כקימורי  קו הפופאי שבפנים. משם למעלה לרוזבאד. ורוד שחור לבן סוד. תRד  ישר כסרגל. מה זה ישר כסרגל? נתחיל מסרגל שלעיתים למרות תדמיתו הישרה הוא עצמו  ממש לא כזה. סרגל המדברר את  שפתו של כדור תלת מימדי הוא דוגמה לסרגל שעל פי הגיון פשוט- עקום ומבלבל. תRד לא מבולבל. יש לו ארבעה מצבים: 1- מצב הטיסה לכדור הארץ. זרועותיו והמשקולת צמודים לגוף 2- מצב השלת רקמת גופו והשמשתה  כמצנח  העוטף  שלוש זרועות שאוחזות משקולת   3-  התנתקות מהרקמה, נשאר רק הגוף, שלוש זרועות ומשקולת . 4- משדר בתוך משקולת (זהירות ספויילר ענק----------------------->המשקולת, לאחר השלת כל הגוף תנעץ בקודקודו של אחד מהמפלצות המעגליים. זהירות------------------------------> ספויילר לא פחות ענק --------------------------------------------------------------------------------------------->במקום בראשו של החטוף). 
מה? זה לא ספוילר?
מה גורם לתRד לסטות ממסלולו המתוכנן. התשובה טמונה בין השאר בצבעו החום עם דגש לכיוון הצהוב-כתום ופחות הכחול המלאנכולי שאפשר היה לצפות ממי שבעצם כל חייו הם כלי  מלחמה. ואכן העובדה, שכלי שרת מעז ככוכב אשר לפתע למען השם, ראויה לתהייה ותענה בהמשך. לעת עתה, מנותק מכל הקשר עלילתי, מורכב תRד כמעגל מודפס המורכב ממעגל חשמלי בצורת משולש. אבן היסוד של הרקדנית הוא מעגל חשמלי בצורת כוכב
המרה של כוכב למשולש ולהפך יכולים לעשות רק המפלצות המעגליות. יכולת זאת שלהם היא ההסבר ליכולת ההשתלטות שלהם על שניים מהצוות הנועז. אפשר לנסח את הספור אחרת: משיכתו של תRד לרקדנית  מומשה רק כשהתגלתה יכולת ההמרה של המפלצת. יכולת זאת נחשפה, מיד לאחר הנחיתה על הגג, כשהרקדנית ביקעה את קודקוד המפלצת והחלה להסתבסב בתוך עמוד שדרתה. 

פרק ראשון, פופאי מ-1933

פרק מצונזר-פופאי נלחם ביפאנים 1942 לאחר מתקפת פרל הרבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה