יום שישי, 10 במאי 2013

שמאל; בלוג מקביל יומני שי-פרעה; גוף שני נוכחת

רק אל דבר איתי על גוף ראשון שני שלישי, את אומרת לי, איך אני שומע ? את מעלה להנחתה, משחקת את המחבואים לטובת הגוף השלישי שתמיד נוכח, שקיימותו, ססטנביליותו, ססססססססדביליותו חובקת פה בגן הקטן שצומח בלב החדש בתל אביב. קצת דרומה, לכיוון חולון, בדרך לגינה של שפירא היינו עוברים בצד של תופרי הברזנטים. לאט לאט הלכנו בקצב שלך הכרנו כל אחד והמשכנו להכיר כל דבר בדרך שנהגת לפתלה יותר ולהגיע לגינה דרך רחובות פרבריים.  ייפו את מסילת ישרים אגב.  הרחיבו את המדרכות וצופפו את נהגי האזור.   אנחנו לא נהגים. את נהגת. מגוון הכלים שיכלת לרכב עליהם היה רחב, הרבה יותר מעכשיו. כן, ככה זה כשגדלים והאפשרויות מצטמצמות מאינספור אפשרויות בודדות לקבוצות של אפשרויות . בשביל להבין  את ההקשר למשפט האחרון את צריכה לעבור לצד היומן ולטוות עוד קור  זהרורי, שמציאותו על אף זערוריותו מוחשית כשיפוץ מסילת הישרים. 
קיימות-היכולת להמשיך לקיים תהליך. כמו התהליך שלי ושלך. מי התחיל אותו את שואלת? לא, לא זה מה שאת שואלת ? ישר את הולכת לעניינים- נכון , לא הייתה לך האפשרות להשתנות ולחשוב בקבוצות- מאיפה הבאתי אותו, את הדבר הזה?

תכירי את השותף החדש שלך. ביחד-תפקידכם לשרוף את המועדון. מילולית. את והוא, בכל דרך וכלי, בזמן פגישתנו שורפים, משמידים, כותשים כל רעיון, תת רעיון, רעיון על. בסיום הפגישה איתך - שממה. לא גודלת להיות כזאת ולכן תקבלי סיוע: ספיידר ג'רוזלם.
  לאחר שקנט קלארק התפטר מהעיתון והחל לכתוב בלוג, ג'רוזלם הוא הגיבור הבלתי מעורער וחסר כל יכולת הרהור כשמעצבנים אותו. יש עליו גם בוויקי אז תקליקי. אני יודע שעדין לא יצא לכם הרבה זמן בעצם לתקשר כי אתם לא מפסיקים לחרוך מסנפים במוח, אבל נראה לי שהוא יישאר יותר מקודמיו ויהיה לכם יותר זמן כשתגיעו לחלקי גוף שמקבלים פחות חמצן ביחס לשטח. תודי, הוא משעשע, נכון? ממש לא הבחירה הראשונה שיהווה לך פרטנר, ניסיתי לאייר, לצלם והסתבכתי כל כך ולא בא לי בכלל לבזבז את הזמן שיש לנו ביחד. הוא בחור טוב, ואם אי פעם תסתבכי בצרות, הוא לא יותר לאף אחד. גם השתיים שאיתו, ילנה וצ'אנון לא פרייריות, נכון שהן לא איתו מבחירה חופשית אבל בלאו הכי אין מה להכניס לשיחתנו הקצרה מושג חסר כל משמעות
אפרופו שיחה-השיר למטה היה אמור להיכנס ל"גוש קטיף אני נשבע" אבל אלי נעלם לי ולא מסוגל לחפש אותו-

מתוך "מה טי - ספר השינויים" ברטולד ברכט. תרגום : יצחק לאור

  פתאום ההבדל בין השיחה אתך והכתיבה אליך הופך לעיקרי. זמן לסיים ? תעשה מה שאתה רוצה, נכון אבל לא על מה שאני רוצה, אני רוצה לכתוב. את מה שאני רוצה ואותך אני טווה או מסתפק בכלום. שתי הברירות ארורות באותה מידה אבל באפשרות הראשונה  צפונה התכנות קומית.
 אז נצחק אמר הדג לדייג. תראי יש לי עו"ד כריש, עתונאי גונזו ושתי עוזרותיו הקוסיות . וידאתי עם לוס וצ'ארו, שטוענות שהן מנהלות איתך גם סוג של קשר- שאת גדולה ענקית ואפשר להגיד, לכתוב להראות לך ולכל החברים שלך שמה הכל . כל מה שאומר ואכתוב לא יגרד את ה 8000 פעם פאק שבמאמר שג'רוזלם כתב על ניקסון. אז פאק איט אול את אומרת, גט דם אול --> מייק מי לאף 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה