יום שלישי, 16 באפריל 2013

חודש 3 שבוע 2 יום ב; בלוג הפקת "יומני שי-פרעה"; גורו הבריאות, צ'אנדנה, סאטיארטי

יצירת התוויות ברשומות הבלוגר, משימה דקדקנית המחייבת  בניית קטגוריות שילחה אותי חזרה לטקסט מתחילת ההפקה. סך הכול יש לי מושג למה התכוונתי ומה כתבתי שכשלעצמו מדובר בהישג לא רע. יום הזיכרון ורק אני מרוב אהבה שותק. לא תודה. מרוב כאב צועק גם הגזמה פראית  שיודע כל כותב. שרבוטים מאלם יותר בכיוון, אולי ציוצים מעורף מפא"יניק, יבבות ווגוניות מקרב החיים
וה מקרטטן מושיקותייך... מיקרוביותך לי היא! כגבגשושונריים עלי דבורה מבורחשת. ... גרופ עותר אני בפניך. ... פונטיניגי הופכדורמים. ... ובקפינטנציות תדלגרני עם חובקי אזרדיים פריכים / ולא אקרעך במנעצונים עם הצהורובום שלמראשותי, תראה אם לא!" פרוסטטניק ווגון יילטץ בשירה ווגונית ,  

  • "Oh Mkrtadtn Mosicoteich ... Mikrobiotc me is! Cgbgsoshonriim Ali Bee Group petitioner Mborhst .... I .... Fontinigi Hufcdormim you .... and Bkfintnziot encompassing Azrdiim Tdlgrni with crunchy / or Akrac Bmnatzonim with Htzhorovum at my head, 
התרגום החדש בעריכת עמנואל לוטן כבר מתערסל באוזן העברית ביתר קלות: "הו  מה קרטו מושיגותיך...מיקטוריותך לי היא\כגבשוש נוריים עלי דבורהמבורחשת." גרופי נא, עותר אני לפניך..את פונטניני הטרוליגדמים...ובקפיטנציות תדרגליני עם חובקי אזרדים פריכים/ ולא אבתרך במנעצונים עם הצהורובום שלמראשתי, שכה אני אחיה"
העל במותיך חלל שמתנשף לי פה כרקע הכרחי לערב יום הזיכרון וסדרת הקליפים מתוך האוסף המוזיקלי של חלל זה או אחר שמרעננת את רשימת השירים העבריים בלבד ששודרו עד לפני מספר שנים, באוסף אקלקטי המפלח החוצה את הרועש מדי . אפשר לראות את הורי המונצח שומעים שיר אחר שיר עם התחקירנית של הפרויקט, מאפשרים לשירים היותר מלודים לגשר בין טעמם הם עצמם ושל בנם, לגיבוש המבחר שבמובחר שישודר במהלך היום. סגרתי שהגיע רשימת אורי גרוסמן. לא היום. מחר אני גומר את הספר ויהי מה. זה או אני או הוא
הקטגוריות, שם אחר לסלילים מפלסות את דרכם גם לתתי סליל הלהלוזיאנים, קבוצת חברי בפייסי מחבבי חבורת ארז. בעזרת גורו הבריאות והחלוץ מבלוך אני משבץ: חלוקה לפי זמן-מקום ונושא מתבקשת.
מ-20 חברי בפייסוש שהגיבו על פנייתי לחבב את דפי (זאת אומרת שראו והיה להם מספיק אכפת לגבור על מגבלות טכניות ונפשיות כדי להשיב פונג לפינג )

בתוויות של בלוגר, דבר ראשון יש הפרדה בין החברים שיומי עובר דרכם במהלך ההפקה ויוצרים/יצירות. הראשון-בעברית והשני-באנגלית. שהרי, גם אני מארגן פלייליסט

ארגון רשימות כארגון המשפט יכול להיות אקראי, אבל איפה הכיף בכאב שפילוח סכין הברירה מחולל לשתי הברירות, וזה תמיד מגיע לשתי ברירות המושכות בחבל, כל אחת לכיוונה. הו דה הורור דה הורור. כמתיחה של  מפרק החישור והגומר המקורב ---זה שריר-זה כוח-זאת שפה .

נושא הכוח והכוחניות חוזר ומסתנן לפוסט, כך יוצא, אני צ'נלר ארוז של החיים, עוד חצי שעה משימתי להתייצב מול המחסל, לצאת ממנו בשל להפוך פרנסה לעבודת קודש ורק אז, שעתיים מאוחר, עשיר ועייף יותר, להזדווג עם השטיח כשבפס קול  זיקוקי הקולקטיב ובטווח נגיעה שירים 72-94 וכל שבעת שערי שירה 

בעודי ( אזהרה: שני קישורים השרוכים לאובססיה התורנית שלי) נועל את הMBT  , עיני מרפרפות על הפיייסבוק ונשימתי נעתקת. צ'אנדנה מיפן (מראשונות וצעירות הסאניאסיות היפניות של אושו,מאהבת שהתשתי אותה במשחק מלך האורז [כך נקרא חובב מלוכסנות בפיהן], משחק חדש שבאותה תקופה רק גיליתי)מעבירה פיסת מידע ממשטרת בולדר הנוגעת למכר משותף-סאטיארטי.
סאטיארטי אחראי ישירות למשפט הקודם ונזכרתי בו אגב כתיבתו-הכיף שבכאב וגו'; באחד משעורי קורס הריבלנסינג הוא הגיע להדגים ואני נבחרתי או התנדבתי, כבר לא זוכר, לשמש הגוף שעליו הוא מדגים. כשקמתי ממיטת העיסוי היה על המזרן פסי זיעה ששרטטו את תגובת גופי לסכין באצבעותיו שניערה שרירים הקרובים לעור וחרטה דמעה על השרירים בעומק העצם. זאת הייתה חוויה מסוגת רכבות הרים וכל זה קורה תוך שהוא מסביר לשלושים איש מסביבי איך הוא בוצע את הגוף. עד אז, כתוצאה מהפרעת גוף הגורמת ללחץ דם נמוך וטמפ' נמוכה מהרגיל,  מספר הפעמים שהזעתי היו ספור, מסעות  בגולני שמסתבכים לתוך היום חם, עבודת סבלות  בקיץ ניו יורקי לח ומהביל, זיונים בקרנבל. מאותו יום התחלתי להזיע יותר ולהפעיל את מנגנוני ניקוי תאי העור והאוורור. סאטיארטי, שלא הפסיק להסביר לרגע מה הוא עושה ואיך פעולתו משפיעה עלי, רק חייך שירדתי בברכיים כושלות מהמזרן.
הארוס הנצחי שגם הוא קיבל מסאטיארטי טיפול רולפינג מלא ( הריבלנסינג כשיטה היא הגרסה הידידותית של הרולפינג שלעיתים נערך במיטה נמוכה ובעזרת שמוש במרפקים כמו תרגילים מסוימים בשיאצו) מספר  שלאחר סיום הטיפול היחיד שהוא קיבל ממנו, הוא זחל לדרשה שבה אושו מדבר כשעה וחצי רק על הטיפול שהוא מקבל מסאטיארטי (אושו סבל בסוף חייו הקצרים מבעיות גב וסאטיארטי הופקד על עיסוי גופו) וששום בן אדם שפוי לא צריך לעבור חוויה שכזאת..
בהודעה, שהעבירה צ'אנדנה נמסר שלאחר שאבדו עקבותיו לפני מספר ימים הוא נמצא חי, שלם ועדין מתפקד למרות מחלת האלצהיימר
איפה היינו?






    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה