יום חמישי, 21 בפברואר 2013

שבוע 2 יום 2 ; החטוף בכוכב ארץ ; הןהן, רן, ח'-האיש והפארק


ככל פרויקט מדב"י המכבד את  עצמו, גם פעולת חילוץ החטוף בדיזינגוף סנטר  משלבת מכניקה קלסית ומודרנית. קלון האובר אינטלקטואליות שבה נדוש גופי בתרגול הערב הוא תזכורת יעילה להקפיד על ההיא של פעם, הניוטונית. 
הצוות הנועז הוא קטן מימדים., גודל הרקדנית ותRד כחמישה סנטימטרים (בהדמיית מוחי ). ננסים לעומתנו האנושיים. ולמרות זאת הם נשלחים לחלץ אחד מאיתנו, מבקר תמים -או לא תמים כמונו, שאולי הלך לקניות לסרט, מכון כושר  או סתם לשוטט ומצא עצמו מוקף עטלפי הפרי המצוי במרתפי הקניון. לא ארחיב אודותיו כדי לא לעשות ספוילר. החטוף יצולם עם מסכה. כל אנוש יכול להיות הוא /היא הנחטף.
הקצב של הספור הוא קומיקסי מהיר. צ'יק צ'אק קורים דברים.  המכניקה החדשה הביאה אותם אלינו מערפילית שק הפחם דרך הסיקוס ואפיפית. אך בכוכב הארץ הם מצייתים לכוח המשיכה, רותמים את הכוח ומפלסים דרכם בעזרתו.בכוכ. לתRד לדוגמה יש בכל פרק, לכל מיקום תנוחה אחרת המגיבה על תנאי הסביבה שהשתנו.
 צוות המחקר לשמות תנועות גופם של הצוות הנועז גדל. המורים, להלן הןהן ורן מהבית ספר הביעו תמיכה ועכשיו רק נותר להמציא תירוץ שישכך את קוצר רוחו של הדב השני במיזם (הומלץ לי להשתמש במילה) שפינה את מלוא חופשתו לפרויקט כמחזיק המילון הסיני-עברי, ועדין לא קיבל לידיו  הכתיב המיוחל)
אז אני לא יודע מה הוא יעשה כהוא ישמע – עכשיו- שאנחנו לא מתרגמים את הקאטה הראשונה כפי שנדברנו בהתחלה, אלא מעברתים מקטעים מקאטת עננים רוח (8 תנועות).מאחר שבינתיים אין את הכתיב הסיני לקאטה זאת, עד שיהיה, אם בכלל, בכול תנועה נזהה תנועה מרשימת התנועות של הקאטה הראשונה 
באומנות הלחימה, כמחול, יש כתיבה של הגוף על המישור. יש החורט בכתב חרטומים ויש המדלג כאיילה.  לשי-פרעה אין כתב חרטומים, התקשורת שלה לצוות מתחתיה ול"ישות" שמעליה הוא שורות קוד; סדרת פקודות הנכתבות,נקראות ומבוצעות ללא צליל. ל"מעגלים", לעומת זאת פיתחו רגישות כבני האדם לצלילים והם מסוגלים לדלות ממרחקים  את קולם הפנימי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה