יום חמישי, 21 בפברואר 2013

שבוע 2 יום 1 ; החטוף בכוכב ארץ: ; גרגר, דג

?How now, spirit


 HERE COMES OBERON
פס קול של יום ראשון שבוע שני להפקה, 100 שנה למלחין- קול המוסיקה ותואמיהם בעולם מתברטנים למכביר. נודע באמת  אצלנו בארז תמיד הפס קול הולם ואם לא - מגבירים עד שמתחרשים זמנית ונאלמים הקולות. בריטן המופלא עושה ללילה השקספירי מלא הרוחות מה שעשה לים בבילי באד ופיטר גריימס. לכתוב איתו ברקע, לרוץ עם הסיפור, קח אותי קח אותי, והוא\המספר  מושיט אצבע, יד מה שצריך ובזזזזזזזזז דאש סטייל ....
תמתמ ואני מלאי חויות
ממשפחת סופר על
דבדב לנו סרט אני אומר לדלד
מה היה קורה לו לבריטן לא היה מתאפשר לנוח לתוך תשוקתו?   לא היינו מקבלים אוטוביוגרפיה מוסיקלית מצעיר לבוגר וזקן. הוא כבר היה מתאבד או גומר כאוסקר ווילד. כמה יוצרים עבדו עד גיל מאוחר, שיקפו את מלא הספקטרום של התבגרות אנושית ותקופתית? מעט.  רק במאה האחרונה אפשר כבר לשמוע יוצרים בגיל 3 (60-90) אפילו חלק מיוצרי הסקס סמים רוקנרול שורדים בנחישות יוגית של כימיקאלים ואלכוהול. יש דוגמאות יותר טובות אבל מתבקש מההודעה ששמוליק קראוס נפטר – מתוך הפרויקט האחרון שלו, במאית יסמין סימן טוב
הלוג הזה כאוטי, העתון הממשי  מנייר ודפוס -תרבות וספרות גלילי שחר על השעון של גרגור סמסא- מולי צועק שהשיחה קצובה בזמן ואין זה רק הזמן של כתיבת הסיפור
לוג של  אחרי הפגישה עם גרגר. גרגר טען שהתעקשותי להקריא את הטקסט היא חזרה לצורך ראשוני באינטראקציה חיה. גרגר  נפנף את התכתבותי עם ג'ימס ג'ויס שאמלל את ידידיו בהקראות מהטקסט שלו, ניסיתי... למרות האכזבה שהתמונה-שלי ושל ג'ימס אוכלים מאותו מסטינג-לא השאירה רושם על גרגר, הרי שמהירות שבה הזדקף חזי בנינוחות הטיעון הבראשיתי שלו הספיקה לחקוק במוחי את ההסבר שלו עד המקלדת.
הפקות היום:
צ'ק, צ'ק,צ'ק, דליט,צ'ק, חוצה, צ'ק
שני דברים מנחיל מלח בינל לחבורה כארז: האחד-תמיד לטפוח על השכם כשיש תוצר-למשל לאחר שנמצאה אבידה  שעמדה מול עיניך. ושניים- ביטוי גרפי לביצוע- צ'ק (בצוע תת תת משימה) קו חוצה (בצוע תת משימה) מחק (משימה בוצעה )
גרגר עושה אותי יעיל אם כי, מרפרף משהו , יש סיכוי שאני מאבד את הדג-קוראי הנאמן שרק אתמול ביקש קרקע מוצקה ובמקומה  קיבל ים גועש .
מלח בינל משדר מחדרו
ועוד מהתעודי על קראוס



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה